Brand a firemní identita

Stejně jako šaty dělají člověka, tak i brand dělá firmu. Patří sem nejen firemní značka, barvy, písmo a grafické prvky, ale také pravidla jejich použití. Stačí říct, jaký je váš záměr a cíl, popovídáme si o vaší firemní kultuře a vizi, a na základě toho pro vás vytvoříme jednotný vizuální styl.

S každým projektem si pohrajeme a dáváme si záležet, aby váš nový vizuální styl nejen skvěle vypadal, ale byl i dokonale funkční. Následně vám ho pomůžeme zavést do firemních procesů a aplikujeme na tiskoviny, obaly, weby, firemní auta, oblečení a další.

logomanual-titulka

Jak probíhá tvorba?

Ze všeho nejdřív vám nabídneme dobrou kávu a popovídáme si. Rádi bychom dobře pochopili vaše cíle, firemní filozofii, a samozřejmě také vaše produkty a služby. Tak budeme vědět, co tvoříme, a jak toho dosáhneme;

  • pak zpracujeme přehled konkurence a vaši pozici na trhu;
  • vytvoříme grafické studie nové značky a vizuálního stylu;
  • všechno vám ukážeme a zjistíme, jak se vám to líbí;
  • ověříme tvar a barevnost značky na požadovaných místech použití;
  • dáme dohromady logomanuál s přesnou definicí pravidel užití;
  • vytvoříme vizuální styl – grafické motivy pro všechny prezentační materiály;
  • váš nový vizuální styl aplikujeme na tiskoviny, web… a kamkoliv se vám zamane;
  • pomůžeme s plánováním a zavedením nové značky a vizuálního stylu do života.

Corporate identity můžeme rozdělit na 4 části:

  • Produkt – nabídka produktů a služeb je tím nejzákladnějším, co vás charakterizuje. Do této části corporate identity patří úroveň zpracování a vlastnosti produktu, prodejní a servisní síť, podpora, návody k použití, školení a hlavně cena.
  • Vizuální styl – úroveň a styl vizuální prezentace je rozhodující částí při tvorbě corporate image. Pokud chcete, aby si vás zákazníci pamatovali a nepletli si vás s konkurencí, musíte vystupovat vizuálně jednotným a promyšleným způsobem. Jednotlivá pravidla této komunikace jsou zpracována v grafickém manuálu firmy.
  • Obchodní komunikace vychází z vaší firemní filozofie a slouží k tomu, aby si vás zákazníci všimli a vytvořili si k vám pozitivní vztah. Jednotný styl všech komunikačních kanálů vám pomůže najít společnou řeč a vybudovat důvěru. Do této části patří public relations, osobní prodej, direct marketing, podpora prodeje a reklama.
  • Firemní kultura, jinak řečeno vnitřní atmosféra firmy. Jako úspěšná firma víte, co chcete, kam směřujete a jak toho dosáhnete. Máte k tomu vytvořená pravidla, dodržujete je a všichni vaši spolupracovníci a zaměstnanci se s nimi ztotožňují. Patří sem pravidla jednání s klienty, přijímání telefonních hovorů, jednání vrátného, dress code nebo řešení reklamací. Pokud se teď škrábete na hlavě a říkáte si: „Sakryš…“, nejspíš jste nás našli v pravou chvíli.

Grafické vyjádření značky

Základem vizuální komunikace je grafické znázornění značky. Základními principy při tvorbě nového loga nebo logotypu jsou jednoduchost, čitelnost, použitelnost, jednoznačnost.

Reference

Prohlédni si úspěšné realizace na kterých jsme se podíleli a které i nadále rozvíjíme.

Další reference

Chcete moderní brand?

Rádi pro Vás vytvoříme funkční značku a promyšlený vizuální styl.

Napište nám