JAPO transport

Když se z lokálního autodopravce vyvine přepravní společnost evropského formátu, je potřeba upravit nejen název, ale také firemní značku. 

japo
japo_1

Značka neboli logotyp je jedním se základů jednotné vizuální komunikace. Jak se mění nabízené služby a produkty, jak se mění zákazníci, jak se mění modní trendy, tak by se měly měnit i firemní logo a vizuální styl. Tato modernizace (redesign) však musí zachovat kontinuitu vizuální komunikace. Proto nová značka musí mít vazby na tu původní, musí ctít její symboliku a někdy i barevnost.

japo_2
japo_3

V případě značky JAPO bylo hlavním úkolem „nezničit“ zavedenou značku a přitom ji omladit.

japo_4

Nový vizuální styl přidal k zavedené žluté barvě motiv černých a červených vln, které evokují dopravní cesty krajinou. Tento motiv je snadno aplikovatelný na různá média od merkantilního tisku, přes označení osobních i nákladních vozů až po reklamní a dárkové předměty.

japo_5
japo_6
japo_7
japo_8

Chcete moderní brand?

Rádi pro Vás vytvoříme funkční značku a promyšlený vizuální styl.

Napište nám